Hoe beslissen jullie elk jaar de thema's waaromheen de stukken ingedeeld zijn? Mag een theatergroep zelf beslissen bij welk thema hij zich aan wilt sluiten?
Vragen opgesteld samen op 20 feb. 2009 1. Wat is de verhouding van vaste werknemers en freelancers binnen Festival a/d werf, Tweetakt en Springdance? - Hoe kom je als (net) afgestudeerde aan het werk binnen een van deze festivals?
2. Waarom zitten deze drie Utrechtse festivals qua data zo relatief vlak na elkaar? - Waarom zijn de festivals begin Lente? - zijn dit bewuste keuzes, is er overleg over binnen Utrecht?
3. Springdance: In hoeverre betrekken jullie theater in jullie programma? - is er een overlapping met theater, zo ja, waar liggen de grenzen wat ervoor zorgt dat Springdance een dansfestival blijft? - Is het mogelijk voor ons theaterstudenten om ook aan de slag te kunnen binnen Springdance? Of is het voornamelijk gericht op dansers? - Waarom hebben jullie als organisatie specifiek gekozen voor dans? Hoe onderscheiden jullie je van andere dansfestivals?
4. Hoe budgetteer je deze festivals? - hoe wordt het geld verdeeld binnen het festival?
5. Gaan programmeurs ook in het buitenland scouten voor voorstellingen die ze graag op hun festival willen? Of komen de voorstellingen zelf naar het festival toe?
Vragen voor Festival a/d Werf:
BeantwoordenVerwijderenHoe beslissen jullie elk jaar de thema's waaromheen de stukken ingedeeld zijn?
Mag een theatergroep zelf beslissen bij welk thema hij zich aan wilt sluiten?
Vraag algemeen:
Hoe selecteren jullie de deelnemers?
Vragen opgesteld samen op 20 feb. 2009
BeantwoordenVerwijderen1. Wat is de verhouding van vaste werknemers en freelancers binnen Festival a/d werf, Tweetakt en Springdance?
- Hoe kom je als (net) afgestudeerde aan het werk binnen een van deze festivals?
2. Waarom zitten deze drie Utrechtse festivals qua data zo relatief vlak na elkaar?
- Waarom zijn de festivals begin Lente?
- zijn dit bewuste keuzes, is er overleg over binnen Utrecht?
3. Springdance:
In hoeverre betrekken jullie theater in jullie programma?
- is er een overlapping met theater, zo ja, waar liggen de grenzen wat ervoor zorgt dat Springdance een dansfestival blijft?
- Is het mogelijk voor ons theaterstudenten om ook aan de slag te kunnen binnen Springdance? Of is het voornamelijk gericht op dansers?
- Waarom hebben jullie als organisatie specifiek gekozen voor dans?
Hoe onderscheiden jullie je van andere dansfestivals?
4. Hoe budgetteer je deze festivals?
- hoe wordt het geld verdeeld binnen het festival?
5. Gaan programmeurs ook in het buitenland scouten voor voorstellingen die ze graag op hun festival willen? Of komen de voorstellingen zelf naar het festival toe?